خدمات اینستاگرام | افزایش فالوور | خرید فالوور و لایک


رشد مخاطب یک کار گران و دردناک است. و اگر می خواهید مخاطبی را ایجاد کنید که به شما مربوط باشد ، و علایق مشترکی را با هم در میان بگذارید ، این حتی سخت تر است. من همیشه دیدم که اینستاگرام برای تبلیغ عکس های من روش بسیار خوبی دارد ، اما هیچ وقت بیش از 380 دنبال کننده نداشته ام ... هر چند وقت یکبار تصمیم می گیرم دوباره عکس های خود را در اینستاگرام ارسال کنم و می توانم به طور مرتب پست بگذارم. در حالی که ، اما هرگز بیش از دو ماه بیشتر طول نمی کشد ، و من دنبال کننده های زیادی ندارم که مرا با انگیزه و مشغول نگه دارند.

افزایش فالوور اینستاگرام

هدف از این پروژه ساختن مخاطبان بزرگتر است و بعنوان یک علاوه بر آن ، ممکن است در جایی که عکسهایم را می فروشم ، برخی ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنم!
یک سال پیش ، در آخرین اجرا در اینستاگرام من ، من یکی از آن برنامه ها را پیدا کردم که به شما امکان می دهد چه کسی شما را ناپسند ردیابی کند. من کنجکاو بودم زیرا در چند نوبت تعداد پیروانم بدون هیچ دلیل واضحی افت کردند. بعد از انجام تحقیقات ، فهمیدم که چگونه برخی از کاربران اساساً برای دنبال کنندگان می خواهند. آنها اظهار نظر می کنند ، افراد را دوست دارند و دنبال می کنند - به دنبال پیگیری هستند. فقط برای باز کردن مجدد آنها در روزهای بعدی.

افزایش لایک اینستاگرام

نمی توانم بگویم این برای من تعجب آور بود ، که در اینستاگرام ربات هایی وجود داشت ... این فقط باعث شد که من بخواهم خودم یکی را بسازم!
و به همین دلیل ما اینجا هستیم ، بنابراین بیایید به آن برسیم! من در پایتون با یک ربات ساده روبرو شدم ، در حالی که با سلنیوم در حال آشفتگی بودم و سعی کردم برخی از پروژه ها را برای استفاده از آن دریابم. به عبارت ساده تر ، سلنیوم مانند مرورگری است که می توانید خیلی راحت با آن در Python ارتباط برقرار کنید.

خرید فالوور اینستاگرام

در حالت ایده آل ، افزایش مخاطبان اینستاگرام من باعث می شود که انگیزه داشته باشم که مرتباً پست کنم. بعنوان مثال ، وب سایت خود را در بیوگرافی پروفایل خود قرار دادم ، جایی که افراد می توانند برخی از عکس ها را خریداری کنند. من فکر می کنم کمی کشش است ، اما چه کسی می داند؟ فروش من در اصل تاکنون صفر است ، بنابراین باید ردیابی آن تبدیل را به راحتی انجام داد!

فقط به آنچه دنیا احتیاج داشت! یکی دیگر از ربات های اینستاگرام…
بعد از اینکه به این پروژه فکر کردم ، هدف من افزایش مخاطبانم با افراد ذیربط بود. من می خواهم پیروانی کسب کنم که در واقع می خواهند مرا دنبال کنند و کارهای بیشتری را ببینم. یافتن مطالب عجیب در هشتگهای مورد استفاده بسیار ساده است ، بنابراین من برنامه ریزی کرده ام تا این ربات را جستجو کنید تا هشتگ های خاص را جستجو کند و با عکس های آنجا ارتباط برقرار کند. به این ترتیب ، من می توانم درباره اینکه چه نوع علاقه ای به مخاطبانم داشته باشد ، خیلی خاص باشم. به عنوان مثال ، من واقعاً قرار گرفتن در معرض نور طولانی را دوست دارم ، بنابراین می توانم افرادی را که از این هشتگ استفاده می کنند هدف قرار داده و مخاطبی را در اطراف این نوع محتوا بنا کنم. ساده و کارآمد!

خرید لایک اینستاگرام

گالری من ترکیبی از موضوعات و سبکهای مختلف است ، از عکاسی خیابانی گرفته تا عکاسی هوایی و برخی عکسهای مسافرتی نیز. از آنجا که این زادگاه من است ، من نیز تصاویر لیسبون زیادی در آنجا دارم. اینها مباحث اصلی من در هشتگ های مورد نظر برای استفاده قرار می گیرم.

این یک نوع ربات "1000 دنبال کننده در 24 ساعت نیست" است!
بنابراین در مورد چه شماره هایی صحبت می کنیم؟
من چندین بار ربات را در چند hashtags مختلف مانند "Travelblogger" ، "Travelgram" ، "lisbon" ، "dronephotography" دویدم. در طول سه روز از 380 به 800 دنبال کننده رفتم. تعداد زیادی لایک ، اظهار نظر و حتی برخی از رشد ارگانیک (افرادی که از من پیروی کردند اما مورد پسند قرار نگرفتند).

برای روشن شدن ، من از این ربات به طور فشرده استفاده نمی کنم ، زیرا اینستاگرام اگر خیلی سریع آن را اجرا کنید ، پاسخ شما را متوقف خواهد کرد. لازم است که برخی از دستورات خواب را بین اقدامات انجام دهید ، زیرا بعد از چند اظهار نظر و دنبال کردن در مدت زمانی کوتاه ، اینستاگرام از پاسخ خود متوقف می شود و ربات متلاشی می شود.

شما به حساب کاربری خود وارد خواهید شد ، بنابراین من تقریبا مطمئن هستم که اگر این روند را سرعت بخشید ، اینستاگرام می تواند انجام دهد عجیب است. و از همه مهمتر ، پس از انجام این کار برای ده ها هشتگ ، پیدا کردن کاربران جدید در همان هشتگ ها سخت تر می شود. برای تجدید پایگاه کاربر در آنجا باید چند روز فرصت دهید.

اما من نمی خواهم افراد زیادی را در این روند دنبال کنم ...
کارآمدترین راه برای دنبال کردن دنبال کنندگان در اینستاگرام (جدا از ارسال عکس های عالی!) دنبال کردن افراد است. و این ربات واقعاً خوب برای من کار کرد زیرا من مهم نیستم که اگر 2000 نفر را دنبال کنم تا 400 دنبال کننده داشته باشم.

ربات با کلیه کاربرانی که هنگام اجرای آن دنبال می شدند لیستی را ذخیره می کند ، بنابراین ممکن است روزی کاری را با این لیست انجام دهم. به عنوان مثال ، می توانم به هر پروفایل کاربر مراجعه کنم ، تعداد پیروان یا پست های آنها را ارزیابی کنم و تصمیم بگیرم که آیا می خواهم دنبال آنها باشم یا خیر. یا می توانم اولین عکس را در گالری آنها بگیرم و تاریخ آن را بررسی کنم تا ببینم کاربران فعال هستند یا خیر.

اگر عملکرد زیر را از ربات حذف کنیم ، می توانم اطمینان دهم که نرخ رشد رنج خواهد برد ، زیرا مردم تمایل به دنبال کردن بر اساس یک لایک یا نظر را ندارند.

چرا کد خود را به اشتراک می گذارید ؟!
این بحثی است که من با خودم داشتم. حتی اگر من واقعاً به بازگشت به جامعه اعتقاد داشته باشم (من هنوز هم از آن چیزهای زیادی می آموزم!) ، چندین سیستم عامل پرداخت شده وجود دارد که کم و بیش همان پروژه را انجام می دهند. برخی سایه دار هستند ، بعضی دیگر توسط افراد مشهور استفاده می شوند. امکان شروع یک پلتفرم مشابه خودم ، هنوز خارج از جدول نیست ، بنابراین چرا کد را در دسترس قرار می دهیم؟

با توجه به این موضوع ، تصمیم گرفتم سطح سختی دیگری را برای فرآیند اضافه کنم ، بنابراین قصد داشتم کد اعتراض را ارسال کنم

مطالب مرتبط:

هشتگ چیست

هشتگ گذاری در اینستاگرام

نرخ تعامل اینستاگرام

بیزینس پروفایل اینستاگرام

آموزش استوری اینستاگرام

دانلود نسخه قدیمی اینستاگرام

  انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 52

تمامی حقوق برای فروشگاه پرایم محفوظ می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما